ISKALNIK PO PRODUKTIH

 
 
 

Ali je za maksimalen učinek hidrokolagena potrebno uživati tudi C vitamin?

Kolagenska molekula je sestavljena iz približno 1000 aminokislin – prevladujejo glicin, prolin in hidroksiprolina (gradniki kolagena).
Hidrokolagen je sestavljen iz kolagenskih peptidov najvišjega razreda kakovosti z visoko vsebnost aminokislin, ki so ključni gradniki kolagena.

Dodatno so peptidi obdelani tako, da se skozi prebavni trakt skoraj nedotaknjeni absorbirajo v krvni obtok in iz tam v ciljna tkiva (mišice, ožilje, kosti, koža, lasje, nohti...), kjer je prisoten primanjkljaj kolagena.

Tvorba kolagena pa začne po 25. letu strmo upadati – telo ni več zmožno samo izdelati omenjenih gradnikov v zadostnih količinah. Zato je pomembno začeti dodajati izdelke, ki vsebujejo že izdelane gradnike kolagena.

C vitamin igra vlogo v naravni tvorbi kolagena, ki je ključnega pomena za pretvorbo aminokisline prolin v hidroksiprolin.

  • Za učinek hidrokolagena NI potrebno dodajati C vitamina (ali Omega 3).
  • Izdelek deluje tudi če C vitamin ne dodajmo.
  • C vitamin poveča absorbcijo učinkovin, ni pa nujen za doseganje učinka hidrokolagena. 

Zaradi drugih procesov v telesu pa se priporočata oba, še posebno Omega 3. In tudi C vitamin če ni osnovna prehrana raznovrstna (oziroma ne gre za kakšne drugačne težave). Hudo pomanjkanje C vitamina je zaradi splošne dostopnosti raznovrstne prehrane na Zahodu načeloma majhno. 

Za primerjavo:

Priporočena dnevna doza C vitamina: 80 mg.

1 kivi vsebuje 64 mg vitamina C,
1 limona 30 mg,
1 zelena paprika 190 mg vitamina C.

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.