Informacije

POSLUJEMO ŽE OD LETA 1993 DALJE !

PRODAJALNA DROGERIJA ALOJA

TPC TRŽNICA KOSEZE

VODNIKOVA C. 187, LJUBLJANA

TEL.: 01-5197605

E-mail : info@e-parfumerija.si

https://www.facebook.com/eparfumerija

Delovni čas :

PON.-PETEK : 9.00-13.00 in 16.00-19.00

SOBOTA : 9.00-13.00

 
 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine e-parfumerija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e- poslovanje.Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Podjetje YELLY d.o.o., Ulica bratov Učakar 68 ,1000 Ljubljana, matična št. 5760623, davčna št. SI79041205 (v nadaljevanju: prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evrih),
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

Postopek nakupa in dobavni roki

Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava. Dobava: 4-5 dni pomeni, da izdelek prejmete v 4-5 delavnih dnevih.

  1. Uporabnik izbere izdelke, ki jih želi naročiti in za vsakega posebej klikne gumb »Dodaj v košarico«. Kratka predstavitev izdelka je ob vsakem izdelku posebej in je dostopna preko povezave »Več o produktu«.
  2. Uporabnik lahko nato vnese kodo za popust. Po vnosu kode pritisne gumb »Uporabi« in s tem se popust obračuna, kar je razvidno iz podanega prikaza obračuna.
  3. Uporabnik nato izbere način dostave in način plačila.
  4. Uporabnik vnese svoje podatke
  5. Uporabnik mora pred potrditvijo nakupa še enkrat pregledati »Splošne pogoje« in označiti, da se z njimi strinja, v primeru nestrinjanja, nakup ni možen.
  6. Pred potrditvijo naročila s klikom na gumb »Naroči« ima uporabnik še vedno možnost pregledati celotno naročilo in po potrebi naročilo spremeniti. Uporabniku je pred potrditvijo naročila na voljo tudi cenik dostave in izračun stroškov dostave za njegovo naročilo.
  7. Uporabnik zaključi nakup s klikom na gumb »Naroči«. S tem je naročilo oddano.
  8. Takoj, ko Yelly d.o.o. prejme naročilo, pošlje uporabniku potrdilo o naročilu v elektronski obliki.
  9. Ob prejemu naročenih izdelkov prejme kupec oz. potrošnik tudi podatke o naročilu v pisni obliki.

Nakup

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Za izdelke, ki so na strani, je praviloma rok dobave označen. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Za nakup se ni potrebno registrirati!

Dostava

Blago, naročeno v Spletni trgovini e-parfumerija.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, običajno še isti dan. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. V primeru, da kupec želi prevzeti blago v naši poslovalnici Drogerija Aloja ,Vodnikova cesta 187,1000 Ljubljana, stroška dostave ne dodamo. Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po naši oddaji blaga partnerju za dostavo pošiljk, to je Pošta Slovenije . Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici Drogerija Aloja ,Vodnikova cesta 187,1000 Ljubljana.

Načini plačila

Kupci lahko naročilo plačajo po povzetju ali po predračunu,. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja YELLY d.o.o.,Ulica bratov Učakar 68, 1000 Ljubljana, matična št. 5760623, davčna št. SI79041205. Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

Plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.

Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!

Pri plačilu po predračunu, vam stroška transakcije ni potrebno plačati!!!

Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju bo vaš paket posredovan v najkrajšem možnem času, znesek pa boste poravnali poštnemu uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bodo pustili obvestilo o prispelem paketu.

Pomembno: pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prevzetega denarja (podobno kot vam to zaračuna banka ali pošta pri plačilu položnic).

Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo - po internem ceniku Pošte Slovenije.

Cene

Vse cene so izražene v EUR (Evrih). Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa). Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

DDV je že vračunan v ceno.

V ceno ni vključen strošek dostave.

Varnost podatkov

Podjetje YELLY d.o.o., Ulica bratov Učakar 68 ,1000 Ljubljana se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Vračilo blaga in reklamacije

Kupcu pripada pravica, da v roku 14-ih dni podjetju YELLY d.o.o., Ulica bratov Učakar 68 ,1000 Ljubljana sporoči (preko elektronske pošte), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog. V tem primeru kupec nepoškodovan izdelek pošlje v originalni embalaži, na svoje stroške, na naslov podjetja YELLY d.o.o., Ulica bratov Učakar 68 ,1000 Ljubljana, v roku 14-ih dni od obvestila o odstopu od pogodbe. V tem primeru kupec ne more kupiti ponovno enakega izdelka. Prodajalec pa mora kupcu vrniti vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

REKLAMACIJSKI ZAPISNIK

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Prodajalec mora v petih delovnih dnevih potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.